Obsah a fotky, to co uživatelé chtějí
Kvalitní fotografie a přesně popsaný obsah - to vychází z našeho průzkumu jako jasné faktory, které ovlivňují důvěru klientů v e-shop. Opal přináší prostředí, které cílí právě na tyto dva atributy

To nejlepší z trendu, UX designu a Shoptetu
Před samotným designem je potřeba výzkumu. Opal je postavený na pečlivě postavený na základě UX Analýzy, soustředící se na e-commerce.
Z výzkumu vyšlo, že primární faktor, který rozhoduje o důvěře návštěvníků webu, je dobře připravený obsah. Proto je Opal postavený tak, abyste obsah e-shopu mohli prezentovat důvěryhodně.
Opal prošel před vydáním řadou testů, které byly velmi úspěšné. Naší prioritou byly hlavní úkony, které uživatel na e-shopu běžně dělá.
Kvalitní fotografie a přesně popsaný obsah - to vychází z našeho průzkumu jako jasné faktory, které ovlivňují důvěru klientů v e-shop. Opal přináší prostředí, které cílí právě na tyto dva atributy